Püsikliendiks registreerumine
Eesti English Русский
Menüü
Otsi
 Uudised (0)Uudiste arhiiv
Uudised puuduvad

Ostuinfo

TELLIMUSTÖÖDE ESITAMINE

Kui Sul tekib ehtesoov, siis 

tellimisel on abiks alljärgnev info:
  • pildi link, ehte kood - midagi neist (kui Su soov on inspireeritud varem tehtud ehetest)
  • soovitud ehte kirjeldus
  • mõõdud (pikkus, laius jne)
  • metallist osade värv (hõbedane, kuldne, vaskne, pronks)
  • keede puhul palun välja tuua kantava riietuse dekoltee kuju ja sügavus
  • tähtaaeg! Oluline on teada anda, mis ajaks peaks töö valmima. Mida varem teada anda, seda paremini on võimalik teie tellimust planeerida, vajadusel materjale juurde varuda.

Materjali olemasolul saan taasluua ka varemtehtud teoseid. Kuid palun arvestada, et tegu on käsitööga ning 100% identset koopiat pole võimalik luua. Iga ehe või aksessuaar on omamoodi ainulaadne.

Juhul kui tuleb konkreetse töö jaoks materjali juurde tellida, siis töö teostus aeg pikeneb sellevõrra olenevalt materjali kättesaadavusest, kuid sellest annan siis teada.

Tellimuse täitmise aeg
Üldjuhul võtab tellimuse täitmise aeg olenevalt töö mahukusest ja järjekorrast (ilma materjali juurde tellimiseta) kuni 2 nädalat. Mahukamate tööde puhul palun arvestada rohkema ajaga ning tasub juba aegsasti konsulteerida.


Kõik tellimused on oodatud meilile: 
info@heliivika.ee



E-POE OSTUINFO JA SAATMINE
KUIDAS OSTA
1. Kliki E-poel, selle all olevast menüüst leiad toodete kategooriad.
2. Vali sobiv toode ja klikka ostukorvil.
3. Vali E-poe kategooriate hulgast Transport ning sealt paki kättesaamisviis. Kinnita tellimus.
4. Maksmine toimub arve alusel.


PANGAANDMED
Heliivika OÜ
Selgitus: arve number

IBAN: EE972200221057791293


NB! Kasutajaks registreerimine ei ole kohustuslik!
Kuid kui mõtled, et miks peaksid end kasutajaks registreerima, siis selleks on mitu põhjust:
  • säilib varasem ostutegevus. Hea võimalus tellida juurde varem E-poest soetatud ehte/aksessuaari juurde midagi komplekti, sest ostuinfoga säilib varasemate toodete kood ja tootekirjeldus.
  • ühekordne andmete registreerimine. Kui ükskord on juba registreeritud, siis ei ole hiljem vajalik ikka ja jälle ühtesid ja samasid andmeid taas sisestada
  • peale püsikliendiks registreerumist arvestatakse ostult maha -3%.  Korraga kehtib üks soodustus. Kui mõnel soodustootel on soodsam protsent, siis automaatselt kehtib soodsam variant.
Kasutajaks saab registreerida klikkides üleval päises olevale lingile "Püsikliendiks registreerumine" või oma esimest ostu tehes. Tellimuse vormistamise lõpus tuleb registreerida saatmiseks vajalikud andmed, kuid ennem andmeid on veel märgitud rida "Registreeri end kasutajaks". Kui selle järgi lisate linnukese, siis saate endale lisada kasutajatunnuse ja parooli.




SAATMISTINGIMUSED

SAATMISTINGIMUSED
Arve laekumisel Heliivika OÜ pangaarvele saadetakse kaup enamasti 1-2 tööpäeva jooksul. 
Saatmisel kasutan Omniva ja Smartposti teenuseid. Nende hinnakirja alusel kehtestatud saatmistasule lisandub pakendi tasu (lisamullikilega turvaümbrik või karp). Proovin alati pakkida hoolikalt, et ehted jõuaksid tervetena kohale.

Tulen ise järele - 0.-
Soovitule on võimalik järgi tulla aadressil:

Kooli 2-21, Kärdla, Hiiumaa
Palun lepime eelnevalt kohtumise osas kokku:
info@heliivika.ee või tel: 
56284322

Omniva:

  • 4,20 EUR - Standardpakk
  • 1,60 EUR - Lihtmaksikiri. Saatmine ainult saaja omavastutusel (on olnud väga üksikuid juhtumeid, kus pakk ei ole jõudnud saajani). Maksimum paki paksus koos ümbrikuga 2cm! Kui tekib kahtlusi selles osas, mis mahub ja mis ei mahu 2cm paksuse piiresse, siis palun selles osas eelnevalt konsulteerida Heliivikaga.
  • 3,30 EUR - Tähitud maksikiri.   Maksimum paki paksus koos ümbrikuga 2cm!
  • 5-6 EUR - ELS kuller. Kullerteenus millega saatmisel peaks saadetis jõudma 24h jooksul saajani.
NB! Kui on tegemist suurema ja kaalult raskema pakiga, siis hind on vastavalt postiteenuse pakkuja hinnakirjale kõrgem.

Omniva pakiautomaadi teenus - 2,80.-
Pakiautomaadist pakiautomaati. 
Kohale jõuab järgmisel päeval, va pühapäeval.

SmartPost - 2,80.-
SmartPosti pakid postitan tavaliselt peale tööpäeva lõppu, st peale kappide tühjendamist! Ehk kapid tühjendatakse järgmisel päeval ja pakk saabub ülejärgmisel päeval.

Rahvusvaheline tähitud maksikiri - 8.-
Pakk saadetakse tähitud maksikirjana.
Maksimum paki paksus koos ümbrikuga 2cm!

Toodetel on juurde märgitud, kui pakki ei saa saata maksikirjga. Sellisel juhul tuleb pakk saata Rahvusvahelise standardpakiga.

Rahvusvaheline standardpakk - 18.-

Paki saatmisel saab pakk kaasa jälgimiskoodi. 

Heliivika ei kanna vastutust postitöötjate töö eest. Alati on risk, et midagi võib saadetisega juhtuda: jääda toppama või isegi kaotsi minna. Siinkohal saan aidata uurida paki staatuse kohta, kuid materiaalset vastutust ei kanna.


ANDMEKAITSE
Kõiki www.heliivika.ee poe külastuse ja ostude käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalselt. Heliivika ei avalda neid andmeid kolmandale osapoolele.



KUIDAS HOIDA OMA EHTEID
Hoia oma ehteid/aksessuaare järgmiselt:

  • Hoides ehteid eraldi hoolitsed Sa, et nad ei takerduks üksteise külge ... nii püsib nende algne kaunis vorm.
  • Kui Sa parasjagu ehteid ei kanna, siis hoides ehteid võimalikult õhukindlalt ja päikese eest kaitstult hoolitsed Sa, et ehted ei kaota oma algset sära. Selleks sobib hästi kas kilest minigrip- või riidest kotike ja võimalusel hoia ehteid veel omakorda näiteks ehtelaekas. Lauale, autosse, niiskesse keskkonda vms kohta unusatud ehete hõbetatud ja kullatud osised oksüdeeruvad kiiremini lahtises õhus ja päikese käes.
  • Ehetele ei sobi niisked ruumid (vannituba, saun jms.) ja märg keskkond (minnes ujuma, sauna, vanni, dušši alla jms.).
  • Väldi ehetel kokkupuudet meigi-, lõhna- ja juuksehooldustoodetega, kodukeemiaga. Need võivad rikkuda ehete välimust.
  • Ära jäta ehteid väikeste laste käeulatusse.
  • Paljud käsitööehted ei sobi kandmaks raskete välisrõivaste all. 
Ajanäitajad:
  • Käekellade (sh kaelas kantavate kellade) puhul olla ettevaatlik käele kinnitamisel. Kella maha kukkumisel kõvale pinnale võib kell puruneda.

Juustesse:
  • Patsiklambrite juustesse sättimisel palun veendu eelnevalt, et klamber mahutab ikka kõiki sinu juukseid. Klamber võib liigse väänamise ja pigistamise tagajärjel nii puruneda.
  • Igal patsiklambril on metallist "lisapiiraja", mille võib paksemate juuste korral ettevaatlikult eemaldada. See annab lisaruumi paksematele juustele.
  • Võimalik on teha patsiklambreid 6cm, 8cm, ja 10cm pikkustele toorikutele. Kõige levinum neist on 8cm pikkune. Kui Sa pole kindel, milline Sulle sobiks, siis palun konsulteeri eelnevalt minuga.
  • Juukseehted võivad sisaldada väljaulatuvaid detaile. Veendu, et need ei takerduks juustesse.



TAGASTAMINE JA GARANTII
Tagastamine
  • Tagastusõigus kehtib eelkõige vale toote või praakdetaili ilmnemisel 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  • Kuid on võimalik ka tagastada ehet/aksessuaari kui tunned, et oled ostnud ehte, ning see Sulle ei sobi. Sel juhul tagastan ehte maksumuse (postikulu ei kuulu tagastamisele) või kui soovid ehte mõne muu vastu välja vahetada, on see samuti võimalik. Tagastatud ehe peab olema sama heas seisukorras, kui Sulle see saadeti ehk kandmata!
  • Tagastamisele ei kuulu eritellimusena tehtud väga isikliku lähenemisega, sh ekstravakantsed ehted/aksessuaarid! Seepärast palun enne tellimuse tegemist hoolikalt mõelda tellimuse sisule.

Garantii
  • Kui Sul on ehe kandmise käigus purunenud, ehteosad kulunud või sooviksid ehet natuke värskendada lisades uusi detaile või muud, siis võta julgelt ühendust ning mõtleme midagi välja.
  • Kellaplaatidele annan omapoolse garantii 1 aasta (ei kehti patareile). Kella ostuga annan kaasa ka lisapatarei. Edaspidi võid patareid vahetada ise, pöörduda minu poole või võtta ette teekond kellassepa juurde. Minu kaudu maksab patarei vahetus 2,5€ + saatekulud.


 

Heliivika OÜ
Kontakt
2017

 
Koduleht Elitec'st